Port Dickson, Seremban

Hi chuolls! Assalamualaikum.


How time really flies huh? And now it has been 3 semester = 1 year and a half. Aku ingat lagi the trip nak ke Port Dickson ni. This trip adalah masa aku part 1 dulu time kat Kuala Pilah. Aku tak berapa ingat bila masa ni jadi. It was fun knowing them all. Erra, Ana, Fatin dan Yaya. The only person missing ialah Nina (sapa suruh engko cuti lama lama) haha.

Still remember, aku kena bangun pagi and then bersiap nak pergi PD. And everyone was getting excited Kitorang pergi naik bas dan aku nasihatkan untuk korang yang nak try travel PD naik bas. Please no. Jangan amek public transport cuz it was hella mahal. Kos bas lagi campur kos teksi lagi.

Sampaikan kitorang sendiri pun terpaksa sewa kereta pada sorang abang kat pd ni ha. 


Dan disebabkan time tu aku sorang je yang macam berani bawak kereta, aku lah yang kena letak nama untuk kereta kancil ni ha. Ana pun tahu drive cuma dia takut. Takboleh nak ceritalah macamana cuaknya aku naik kereta orang hahaha ni first time sepanjang aku hidup, aku sewa kereta. Banyak jugak mati enjin kereta ni terutama dekat traffic light haha dan memasing macam gelabah. Tapi Ana tetap cool sebab dia tahu orang yang drive takboleh panic kalau tak habislah ( acah hipstuurr ).

Overall, PD was fine. Pantai dia apa semua, okaylah okay. But Teluk Batik is better for me.
Tapi apa yang takboleh nak ganti ialah pengalaman travel dengan kengkawan tu which is very priceless. And someday, kalau korang baca blog ni (Ana, Yaya, Fatin, Erra, Nina) hope you guys remember what we had been through together :) I LOVE YOU GUYS! 


( Muka time part one haha)


Rate: 6/10




Comments

Popular Posts